Overzicht

Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen

Downloadbare softwareproducten

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop terug naar ons.

Restituties

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via hallo@polderdraad.nl.

Afgeprijsde artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen
We vervangen alleen artikelen als ze beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op hallo@polderdraad.nl en dan krijg je een adres om je beschadigde artikel naar ons op te sturen.

Verzending retourzendingen

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de zending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont kan de tijd die nodig is om uw omgeruilde product bij u te bereiken variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via hallo@polderdraad.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.